Світові ціни на брухт продовжують падати під тиском низького попиту

Ціни на брухт марки HMS 1/2 на ринку Туреччини за тиждень 31 жовтня – 7 листопада 2022 року зменшилися на $10/т в порівнянні з попереднім тижнем – до $350/т. Таким чином, котирування брухту падають уже четвертий тиждень поспіль. Про це свідчить індикатор цін Kallanish.

Котирування брухту в Туреччині продовжують падати під тиском низького попиту. Закупівлі сировини турецькими металургійними комбінатами залишаються на низькому рівні, оскільки виробники сталі вважають, що поточні ціни є зависокими.

Через відсутність попиту в Туреччині постачальники брухту воліють не продавати сировину за низькими цінами, а очікувати повернення турецьких металургів на ринок. Заготівельники брухту прогнозують, що це може статися вже на цьому тижні. Проте є ризики, що цей прогноз не справдиться через негативну кон’юнктуру ринку сталевої продукції.

Нижня межа цін для імпортерів коливається близько $340/т, тому покупці націлені не виявляти активність, допоки не дочекаються максимально можливого зниження цін. З іншого боку, постачальники не готові йти на поступки найближчим часом, тому ринок зараз у глухому куті.

Хоча турецькі метпідприємства націлені домогтися зниження цін брухту до $300/т, така перспектива є малоймовірною у короткостроковий період через низькі збори брухту та хороший попит на альтернативних ринках – в Індії, Пакистані, Бангладеш та Єгипті.

На ринку брухту в Китаї минулого тижня падіння цін сповільнилося, але низькі прибутки металургійних заводів негативно вплинули на обсяги споживання. Станом на 4 жовтня 2022 року брухт на сході Китаю оцінювався в 2,625 юаня/т ($363/т), що на 72 юані/т менше в порівнянні з попереднім тижнем.

Більшість металургійних комбінатів Китаю досі зупиняють або скорочують закупівлі брухту через збитки, але східнокитайські постачальники намагаються відновити продажі.

Очікується, що ціни на металобрухт в Китаї залишаться низькими, зокрема через скорочення потужностей металургійних заводів.

В Італії попит і ціни на брухт зростали в перших листопадових контрактах, незважаючи на негативні прогнози по ринку та можливі зупинення деяких метзаводів. Станом на 4 листопада ціни на брухт в країні зросли на €5/т у порівнянні з попереднім тижнем – до €360-390/т.

Ринок залишаеться в напруженому стані. Великі металургійні компанії намагаються задовольнити потреби в брухті та вимагають великих партій. При цьому попит на готову продукцію залишається стабільно слабким, а запаси довгого і плоского прокату досі висок.

Ринок брухту в США очікує листопадового циклу закупівель, оскільки попит як на внутрішньому, так і на експортному ринках досі низький. Оскільки настрої погіршуються з кожним днем, у листопаді очікується чергове падіння експорту брухту зі США – уже восьмий раз від початку року.

Учасники ринку прогнозують, що ціни на брухт у США в листопаді впадуть ще принаймні на $20-25/т у порівнянні з жовтневими цінами.

В Індії внутрішній ринок брухту відчуває кризу пропозиції. Ціни імпортного брухту падали. Споживачі бронювали невеликі контракти, щоб задовольнити невідкладні потреби. Станом на 4 листопада імпортний брухт в Індії оцінювався в $430/т, що на $10-15/т менше в порівнянні з попереднім тижнем.

Ринок експортного брухту в Японії на початку листопада також демонструє негативні тенденції через слабкий попит. Напрямок цін на локальному ринку брухту залежить від результатів майбутнього тендеру Kanto, який відбудеться 9 листопада. Станом на 4 листопада експортні ціни на японський брухт опустилися на 1,7 тис. єн/т ($12/т) у порівнянні з 28 жовтня – до 48,3 ієн/т ($328/т).

Як повідомляв GMK Center, світове споживання металобрухту в січні-червні 2022 року зменшилося на 8,4% в порівнянні з аналогічним періодом 2021 року – до 248,79 млн т.  Негативна динаміка попиту зумовлює зниження глобального виробництва сталі. У січні-червні поточного року світовий випуск сталі скоротився на 5,5% р./р. – до 949,4 млн т.

gmk.center